Cursul Microsoft MB-230 – Microsoft Dynamics 365 Customer Service învață participanții despre tot ceea ce înseamnă customer success. Printre informațiile atinse de acest curs se numără învățarea folosirii unor instrumente pentru crearea și gestionarea automată a cazurilor, asfel încât timpul de lucru să poată fi îndreptat către o direcție cu un impact mai mare și anume în relația directă cu clienții. În urma cursului, participanții vor putea analiza detaliile cheie ale cazurilor, pentru a putea rezolva rapid și altele similare sau pentru a evita cu totul probleme din aceeași categorie.
Acest curs este conceput pentru persoanele care aspiră la rolul de Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant. Conținutul cursului este aliniat la obiectivele de învățare vizate de examenul MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant.
În cadrul cursului Microsoft MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service cursanții vor învăța să:
- Instaleze și configureze aplicația de serviciu clienți
- Identifice scenarii comune de servicii pentru clienți
- Finalizeze un proces de rezolvare a cazului
- Analizeze datele serviciului clienți
- Automatizeze procesarea înregistrărilor de gestionare a cazurilor
- Creeze și utilizeze articole de cunoștințe
- Creeze și utilizeze drepturi și acorduri de nivel de servicii
- Lucreze cu Omnichannel
- Lucreze cu Connected Customer Service
- Lucreze cu Customer Service Scheduling
- Lucreze cu Customer Service Insights
- Lucreze cu Microsoft Power Platform
- Lucreze cu spațiile de lucru ale Customer Service
Acest curs este conceput pentru consultanții funcționali care lucrează cu Dynamics 365 Customer Service sau consultanții funcționali care lucrează cu alte aplicații Dynamics 365 și care doresc să-și extindă cunoștințele despre serviciul pentru clienți
Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.
Module 1: Work with Cases
In this module you will learn about working with Cases in Dynamics 365 Customer Service.Module 2: Manage leads and opportunities with Dynamics 365 Sales
Module 2: Work with entitlements and service level agreements
In this module you will learn how to create and manage entitlements and service level agreements
Module 3: Work with knowledge management
In this module you will learn how to create knowledge management solutions, and use knowledge articles to resolve cases
Module 4: Create surveys with Customer Voice
In this module you will learn how to engage with customers using Dynamics 365 Customer Voice
Module 5: Schedule services
In this module, you will learn how to schedule services and resources using Customer Service Scheduling
Module 6: Work with Dynamics 365 Customer Service workspaces
In this module, you will learn how to use Customer Service workspaces
Module 7: Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
In this module, you will learn how to use Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
Module 8: Manage analytics and insights
In this module, you will learn how to work with insights in Customer Service to use Artificial Intelligence (AI) in your Dynamics 365 Customer Service solution.
Module 9: Connected Customer Service
In this module, you will learn how to use Connected Customer Service to proactively handle customer service scenarios
Module 10: Implement Microsoft Power Platform
In this module, you will learn how to work with the Microsoft Power Platform to enhance your Dynamics 365 Customer Service solution
Microsoft MB-240: Microsoft Dynamics 365 Field Service
Microsoft MB-260: Microsoft Customer Data Platform Specialty
Acest curs îi pregătește pe participanți pentru susținerea examenului Microsoft MB-230: Microsoft Dynamics 365
Customer Service Functional Consultant și obținerea certificării de Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate.