Microsoft MB-280T03: Design and deliver powerful customer experiences with Dynamics 365 Customer Insights

Acest curs este unul din cele 4 cursuri MB-280 care au înlocuit cursul “Microsoft MB-220: Dynamics 365 Customer Insights – Journeys“, care a fost retras din portofoliul vendorului Microsoft.

Dynamics 365 Customer Insights ajută organizațiile să ofere experiențe excepționale, personalizate pentru fiecare client. Acest curs oferă cunoștințe esențiale despre utilizarea principalelor funcționalități ale Customer Insights – Data și Customer Insights – Journeys.

Participanții vor descoperi valoarea utilizării unei platforme de date pentru clienți, vor învăța să integreze date în Customer Insights – Data, să creeze profiluri unificate pentru clienți și să segmenteze publicul țintă. Ulterior, vor construi experiențe personalizate și eficiente utilizând Customer Insights – Journeys, creând resurse de marketing, precum email-uri și mesaje text, și livrându-le prin călătorii bazate pe segmente și trigger-uri.

Cursul face parte dintr-o serie de patru module (MB-280T01-T04) care pregătesc pentru certificarea MB-280.

Cui i se adresează?

Acest curs este destinat profesioniștilor IT și de marketing care doresc să îmbunătățească experiența clienților prin utilizarea Dynamics 365 Customer Insights.

Este potrivit pentru tine dacă:

  • Ai cunoștințe de bază despre principiile de marketing.
  • Ești familiarizat cu Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Insights și suita Dynamics 365 pentru experiența clienților.
  • Ai experiență anterioară cu aplicațiile model-driven din Dynamics 365.

Ce vei învăța?

Participând la acest curs, vei învăța:

  • Despre importanța utilizării unei platforme de date pentru clienți.
  • Cum să integrezi datele în Customer Insights – Data.
  • Despre crearea profilurilor unificate ale clienților și segmentarea publicului.
  • Construirea de experiențe personalizate cu Customer Insights – Journeys.
  • Crearea și livrarea de resurse de marketing (email-uri, mesaje text) prin călătorii bazate pe segmente și trigger-uri.

Cerințe preliminare:

Pentru a participa la acest curs, este recomandat să:

  • Ai cunoștințe de bază despre principiile de marketing.
  • Fii familiarizat cu funcționalitățile principale din Dynamics 365 Sales și Dynamics 365 Customer Insights.
  • Ai experiență de bază în configurarea aplicațiilor model-driven.

Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

• Lucrează cu funcționalități în timp real în Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
• Descoperă intențiile clienților cu Dynamics 365 Customer Insights – Data

Recomandăm să continui cu:

Programe de certificare

MB-280 Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Experience Analyst Associate

Microsoft MB-280T03: Design and deliver powerful customer experiences with Dynamics 365 Customer Insights

Oferte personalizate pentru grupuri de minim 2 persoane

Detalii curs

Durată:

1
zile

Preț:

240 EUR

Livrare:

Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală

Nivel:

3. Intermediate

Roluri:

Business Analyst, Business User, Functional consultant

Oferte personalizate pentru grupuri de minim 2 persoane