Acest curs oferă participanților oportunitatea de a aplica cunoștințele dobândite în modulele anterioare ale seriei MB-280, concentrându-se pe configurarea unei soluții Dynamics 365 care să îmbunătățească experiența clienților.
Participanții vor lucra la un scenariu practic, integrând elemente din Dynamics 365 Sales, Customer Insights – Journeys și Customer Insights – Data, pentru a răspunde cerințelor specifice ale unei companii fictive.
Acest curs este destinat profesioniștilor IT, marketing si vânzări, care doresc să își consolideze abilitățile în configurarea soluțiilor Dynamics 365, pentru a optimiza experiența clienților. Este potrivit pentru cei care:
- Au finalizat modulele anterioare ale seriei MB-280.
- Dețin cunoștințe practice despre Dynamics 365 Sales și Dynamics 365 Customer Insights.
- Au experiență în configurarea aplicațiilor model-driven.
Participând la acest curs, vei învăța să:
- Analizezi și să înțelegi cerințele de afaceri ale unei organizații în contextul experienței clienților.
- Proiectezi o soluție Dynamics 365 care să integreze Sales, Customer Insights – Journeys și Customer Insights – Data.
- Configurezi și să personalizezi platforma pentru a răspunde nevoilor specifice ale afacerii.
- Evaluezi și să îmbunătățești soluția propusă pe baza feedback-ului.
• Gestionează lead-uri cu Dynamics 365 Sales
• Gestionează oportunități cu Dynamics 365 Sales
• Gestionează și organizează catalogul de produse cu Dynamics 365 Sales
• Creează email-uri în Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
• Construiește journeys cu Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
• Proiect practic – Configurează o soluție Dynamics 365 pentru experiența clienților
Nu sunt recomandări în acest moment.
MB-280 Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Experience Analyst Associate