Îți pui des întrebări precum: cum să îți ferești echipa de burnout sau cum să menții productivitatea în pandemie?
Efectul de burnout al angajatului nu este un concept nou. Cu toate acestea, acest fenomen este prezent la o scara mai larga in randul anumitor persoane care din cauza pandemiei generate de virusul SARS Covid 19 sunt nevoite sa munceasca doar de acasa. Trecerea pe scară largă la munca la distanță poate persista chiar și după încheierea crizei. Studii recente au arătat că femeile sau persoanele cu responsabilități de îngrijire in familie se confruntă cu niveluri mai ridicate de epuizare, ceea ce poate duce la anxietate, scăderea productivității și chiar la suspendarea activității profesionale pe termen indefinit in capul muncii.
Ca lideri de companie, trebuie să înțelegeti care dintre angajați pot prezenta un risc deosebit de epuizare pandemică și să luati măsuri pentru a-i proteja de aceasta. Puteti face acest lucru in trei pași concreți acum cat și după pandemie ca sa aduceti beneficii întregii organizații: mai întâi, verificați proactiv angajații voștri; în al doilea rând, oferiți aranjamente de lucru flexibile; în cele din urmă, asigurați-vă că lucrătorii remote isi pot aloca timp de recuperare.