În cadrul cursului ITIL® 4 – Foundation, vei învăța despre conceptele cheie, principii, procese și funcții care permit furnizarea cu succes a serviciilor IT.
Opțiunea livrării cursului ITIL® 4 – Foundation în 5 zile, oferă participanților o pregătire intensivă pentru examenul de certificare.
Participanții la curs vor primi:
- Suport de curs acreditat PeopleCert in format electronic
- Simulări examinare
- Voucher de examen*
- Core Guidance Exam eBook – acesta devine disponibil în contul PeopleCert al candidatului și reprezintă o sursă valoroasă de informații pentru activitatea acestuia de zi cu zi. Manualul dispune de funcții precum adnotarea.
- “Letter of course attendance” în format electronic
* De la 1 februarie 2022 toate examenele ITIL se susțin exclusiv remote prin intermediul serviciului PeopleCert Online Proctoring. Candidații trebuie să descarce și să instaleze software-ul ExamShield și să efectueze un test de compatibilitate înainte de a susține examenul.
Instrucțiuni pentru Online Proctored Exams: https://www.youtube.com/watch?v=7mI7-_FkW34
Noua versiune a celor mai bune practici în managementul serviciilor IT se numește ITIL® 4.
ITIL® 4 – Foundation reprezintă primul nivel din traseul de certificare pentru noua versiune, urmat de ITIL® 4 – Managing Professional, ITIL® 4 – Leader strategic și ITIL® 4 – Master.
ITIL® 4 – Foundation conține elementele, conceptele și terminologia cheie utilizate ca model de operare end-to-end pentru crearea, livrarea și îmbunătățirea continuă a produselor și serviciilor de tehnologie.
- cum să îmbunătățești gestionarea serviciilor IT prin adoptarea celor mai bune recomandări și principii ITIL®;
- să faci recomandări; o abordare holistică pentru facilitarea creării valorii cu clienții sub formă de produse și servicii;
- care este vocabularul de afaceri specific managementului serviciilor;
- care sunt etapele și practicile necesare pentru identificarea cerințelor și transformarea acestora în servicii care acoperă nevoile.
Nu sunt necesare anumite cunoștințe specifice pentru a participa la acest curs.
Este necesar totuși să cunoști limba engleză la nivel de bază, întrucât suportul de curs și examenul sunt în limba engleză.
Module 1: Introduction
Module 2: Key concepts of service management
- The concept of value
- Stakeholder and service consumer roles
- Service offerings
- Creating value with services
Module 3: Key concepts of ITIL 4
- Four dimensions of service management
- ITIL service value system
- Service value chain
Module 4: The guiding principles
- Introduction to the guiding principles
- Using the guiding principles
Module 5: ITIL 4 management practices
- Purpose of the ITIL practices
- Overview of eight ITIL practices
- Key management practices – Part 1
- Key management practices – Part 2
- Key management practices – Part 3
Module 6: Course review
ITIL® 4 Managing Professional Certification
- ITIL ® 4 Specialist Create, Deliver and Support
- ITIL ® 4 Specialist Drive Stakeholder Value
- ITIL ® 4 Specialist High-velocity IT
- ITIL ® 4 Strategist Direct, Plan and Improve
ITIL® 4 Strategic Leader
- ITIL ® 4 Strategist Direct, Plan and Improve
- ITIL ® 4 Leader Digital and IT Strategy.
ITIL® 4 – Master
ITIL® 4 Foundation Exam – acest examen de certificare conține 40 de întrebări cu variante multiple de răspuns. Pentru a promova examenul de certificare este necesar să obții cel puțin 26 de răspunsuri corecte.
*ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.*