Microsoft MB-220: Dynamics 365 Customer Insights – Journeys

Cursul Microsoft MB-220: Dynamics 365 Customer Insights – Journeys se axează pe configurarea aplicației de marketing pentru a duce la o creștere a business-ului.

Cursul acoperă și subiecte precum lead management, pagini și formulare de marketing, segmentare și email marketing. Toate aceste elemente regăsindu-se printr-un interactive customer journey design, ce include și configurarea de evenimente și survey-uri.

Cui i se adresează?

Cursul este conceput pentru cei ce profesează în IT sau marketing și care își doresc să valorifice Dynamics 365 Marketing pentru dezvoltarea business-ului.

Ce vei învăța?

În cadrul cursului Microsoft MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing vei învăța să valorifici și să configurezi Dynamics 365 Marketing pentru a îți avantaja business-ul. Deasemenea vei învăța:

  • Setarea și administrarea Dynamics 365 Marketing
  • Configurare avansată Dynamics 365 Marketing
  • Domain authentication, email best practices și GDPR în Dynamics 365 Marketing
  • Administrarea documentelor și conținutului în Dynamics 365 Marketing
  • Managementul clienților în Dynamics 365 Marketing
  • Managementul formularelor și paginilor în Dynamics 365 Marketing
  • Administrare emailuri, segmente și customer journeys
  • Realizarea de evenimente on-site în Dynamics 365 Marketing
  • Realizarea de evenimente de tip webinar
  • Evaluarea inițiativelor de marketing folosind analytics

Cerințe preliminare:

Cunoștințe referitoare la platforma Dynamics 365 și înțelegerea principiilor de marketing de bază. De asemeni se recomandă și experiență în PowerPlatform, în special cu aplicații model-driven.

Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

  • Module 1: Set up and manage Dynamics 365 Marketing

Are you interested in marketing applications? This module explains how to sign up for a free trial or purchase Dynamics 365 Marketing.

  • Module 2: Advanced configuration for Dynamics 365 Marketing

Administrators use settings to fine-tune application behavior, set marketing defaults, check quotas, manage core marketing settings, and more.

  • Module 3: Review domain authentication, email best practices, and GDPR in Dynamics 365 Marketing

Learn about domain authentication, email best practices, and GDPR.

  • Module 4: Manage assets and content settings in Dynamics 365 Marketing

Learn about managing assets, keywords, content blocks, and content settings in Dynamics 365 Marketing.

  • Module 5: Manage customers in Dynamics 365 Marketing

This module covers the basics of contact, accounts, and lead management within Dynamics 365 Marketing.

  • Module 6: Manage forms and pages in Dynamics 365 Marketing

Learn how to manage forms and marketing pages in Dynamics 365 Marketing.

  • Module 7: Manage emails, segments, and journeys in Dynamics 365 Marketing

This module covers managing marketing emails, segments, customer journeys, and A/B testing in outbound marketing.

  • Module 8: Manage subscription centers and double opt-in in Dynamics 365 Marketing

Learn about managing subscription centers and double opt-in in Dynamics 365 Marketing.

  • Module 9: Manage website visits, redirect URLs, and social postings in Dynamics 365 Marketing

This module discusses managing website visits, redirect URLs, and social postings in Dynamics 365 Marketing.

  • Module 10: Create an on-site event in Dynamics 365 Marketing

Do you manage and set up events? This module explains the process of creating an on-site event and managing the event details including sessions, speakers, sponsorships, registration, passes, and more within Dynamics 365 Marketing.

  • Module 11: Create a webinar event in Dynamics 365 Marketing

Do you need to create webinars? This module explains the process of creating a webinar event within Dynamics 365 Marketing.

  • Module 12: Promote events, manage registration and check-ins, and review results in Dynamics 365 Marketing

 

  • Module 13: Advanced event management features in Dynamics 365 Marketing

Create and manage new recurring events and event templates in Dynamics 365 Marketing.

  • Module 14: Evaluate marketing initiatives with analytics in Dynamics 365 Marketing

Evaluate analytics and key performance indicators of marketing efforts in order to understand impact and what tactics work best for your target audience.

  • Module 15: Review the marketing calendar in Dynamics 365 Marketing

Visualize marketing activities, view entities, and related activities and customize your marketing calendars.

Programe de certificare

Acest curs îi pregătește pe participanți pentru susținerea examenului MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing Functional Consultant și obținerea certificării de Microsoft Certified: Dynamics 365 Marketing Functional Consultant Associate.

Microsoft MB-220: Dynamics 365 Customer Insights – Journeys

Oferte personalizate pentru grupuri de minim 2 persoane

Detalii curs

Durată:

4
zile

Preț:

1000 EUR

Livrare:

Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală

Nivel:

3. Intermediate

Roluri:

Functional consultant, Marketing

Oferte personalizate pentru grupuri de minim 2 persoane

FAQ curs Microsoft MB-220: Dynamics 365 Customer Insights – Journeys

Cum poate cursul MB-220 să îmbunătățească strategiile de marketing ale unei companii?

Cursul MB-220 oferă abilități pentru utilizarea Dynamics 365 Customer Insights – Journeys, ajutând companiile să personalizeze campaniile de marketing, să optimizeze segmentarea audienței și să automatizeze fluxurile de lucru. Acest lucru duce la o mai bună eficiență, la rate mai mari de conversie și la crearea unor experiențe relevante pentru clienți, ceea ce contribuie la creșterea loialității și veniturilor.

Ce avantaje competitive oferă utilizarea Dynamics 365 Customer Insights pentru marketing personalizat?

Dynamics 365 Customer Insights permite o înțelegere detaliată a comportamentului clienților, permițând marketerilor să creeze mesaje extrem de personalizate. Aceasta oferă un avantaj competitiv, deoarece companiile pot livra campanii relevante și pot îmbunătăți angajamentul, crescând șansele de conversie și fidelizare a clienților, toate bazate pe date exacte și analize predictive.

Ce funcționalități avansate de analiză oferă Dynamics 365 pentru măsurarea eficienței campaniilor de marketing?

Dynamics 365 include instrumente avansate de analiză care permit urmărirea și evaluarea performanței fiecărei campanii. Utilizatorii pot analiza ratele de deschidere a emailurilor, conversiile și comportamentele clienților. Aceste analize detaliate ajută la ajustarea strategiilor de marketing, la identificarea celor mai eficiente tactici și la îmbunătățirea continuă a ROI-ului de marketing.

Cum contribuie cursul MB-220 la integrarea Dynamics 365 cu alte soluții de afaceri?

Cursul acoperă integrarea Dynamics 365 cu alte sisteme, cum ar fi CRM sau ERP, pentru a oferi o viziune unificată asupra datelor clienților. Această integrare permite o mai bună coordonare între departamente, automatizarea fluxurilor de lucru complexe și o mai bună utilizare a datelor pentru a îmbunătăți experiența clienților și a optimiza procesele de marketing și vânzări.

De ce îmi este afișată această pagină?

Acest curs este recomandat datorită căutărilor tale ce includ termeni precum: mb220, mb 220 microsoft dynamics 365 marketing, microsoft mb 220, mb 220, mb 220 microsoft, mb220 course, mb 220 certification, mb220 training, learn mb220, certificare mb220, certification mb220 sau alții.