Pregătiți organizația pentru viitor cu​​ ITIL® 4

Tehnologia a transformat modul în care lucrăm, socializăm, cumpărăm bunuri și interacționăm cu serviciile, stimulând noi comportamente, cerințe ​și experiențe. Așteptările consumatorilor și utilizatorilor sunt mult mai mari din toate punctele de vedere.

Furnizarea de produse și servicii bazate pe IT a fost, de asemenea, transformată de tehnologii (de exemplu cloud, inteligență artificială, învățare automată și automatizare) și de modalități inovatoare de lucru (de exemplu Agile, DevOps și Lean), ceea ce a dus la apariția economiei moderne a serviciilor și a organizațiilor native digitale.

ITIL® 4 oferă organizațiilor un cadru flexibil pentru a face față acestor provocări și mediilor din ce în ce mai volatile, incerte, complexe și ambigue în care acestea operează.
VIZIONAȚI OFERTA DE CURSURI

Cum ajută ITIL® organizațiile ​să livreze și să gestioneze serviciile IT?

ITIL® îmbunătățește furnizarea de servicii

Implementarea ITIL® poate asigura că afacerea dumneavoastră învață în mod constant din greșelile din trecut, ajutând la stabilirea unor indicatori de performanță solizi și a unor cheltuieli adecvate pentru a obține calitatea serviciilor.

ITIL® reduce riscurile și întreruperile

ITIL® ajută companiile să reducă întreruperea serviciilor, îmbunătățind metodele de răspuns și recuperare în caz de dezastru.

ITIL® permite o mai mare vizibilitate a costurilor, activelor și valorii

Costurile produselor și serviciilor IT sunt gestionate eficient cu ajutorul ITIL® 4. Costurile nedorite sunt reduse sau eliminate și, prin urmare, randamentul este eficientizat raportat la resursele investite. În plus, cu ajutorul ITIL® 4, deciziile de reducere a costurilor în cadrul afacerii sunt luate cu ușurință. În concluzie, vizibilitatea completă a fiecărui cost asociat produselor și serviciilor ajută la îmbunătățirea veniturilor afacerii.

THE FUTURE IS 
BUILT ON ITIL®

ITIL® sprijină schimbările de afaceri

Implementarea ITIL® permite întreprinderilor să încurajeze un mediu agil și adaptabil, dedicat îmbunătățirii continue. Într-un peisaj economic sau de schimbare rapidă, capacitatea de a răspunde la noile cereri, evoluții și cerințe ale clienților este o necesitate.

ITIL® aliniază IT-ul cu afacerea 

Prin intermediul ITIL®, indivizii pot utiliza sisteme și practici IT de calitate pentru a sprijini și promova strategiile de afaceri. Astfel, IT-ul devine o parte esențială a afacerii dumneavoastră, transformând echipele de IT din "centre de costuri în parteneri de venituri". Acest lucru le permite să lucreze în tandem cu alte departamente de afaceri, optimizând în mod eficient mediul dumneavoastră IT.

ITIL® creează un avantaj competitiv

Clienții apreciază serviciile calitative mai mult decât orice altceva, de aceea este extrem de important ca întreprinderile să își îmbunătățească în mod constant serviciile și produsele pentru clienți. Poziționarea în fața concurenței și câștigarea luptei pentru cota de piață este unul dintre cele mai mari beneficii ITIL®.

Care sunt industriile ce pot beneficia de cadrul ITIL®?

Cadrul ITIL® nu se limitează la un anumit sector de activitate, la o anumită dimensiune a companiei sau la un anumit tip de organizație (privată, publică etc.). Dacă folosiți tehnologia pentru a gestiona serviciile, atunci ITIL® ar putea fi pentru dumneavoastră. De fapt, ITIL® este utilizat la nivel global în fiecare tip de industrie, companii de renume internațional precum Walt Disney, Muller Dairy și Nordea Bank au implementat și utilizează cu succes ITIL®.

Walt Disney

La  mijlocul anilor 2000, Disney a început să adopte cele mai bune practici ITIL® pentru a se asigura că oaspeții care se înregistrează în parcurile și stațiunile lor tematice au parte de o experiență perfectă. Având în vedere rezultatele crescute, eficiența mai bună și reducerea costurilor, ITIL® și-a dovedit într-adevăr rolul în furnizarea de servicii de calitate.

Muller Dairy

Această marcă de iaurt numărul unu și un gigant în industria alimentară din Marea Britanie este cunoscută pentru strategiile sale incredibile de marketing și pentru gama sa de produse inovatoare. Adoptând ITIL® ca abordare de bune practici, au fost stabilite planuri de acțiune constructive și a fost elaborat un cadru pentru îndeplinirea obiectivelor comune și a unor KPI. Acest lucru a dus la o transformare enormă și a funcționat bine pentru companie, creând o schimbare de 180 de grade.

Nordea Bank

Nordea este o bancă universală cu servicii complete și una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din Europa. La Nordea, echipa de management a nivelului de servicii, a folosit cu succes framework-ul ITIL® 4 și a dezvoltat o soluție digitală pentru gestionarea și raportarea serviciilor, cunoscută sub numele de Insights reporting. Aceasta ajută organizația să înțeleagă și să îmbunătățească valoarea serviciilor IT și să ia decizii mai bune la toate nivelurile, de la cel strategic la cel operațional. 

Guvernul Britanic

Marea Britanie a adoptat ITIL® ca principal standard pentru gestionarea serviciilor IT în cadrul organizațiilor sale guvernamentale. Această implementare a adus beneficii precum: reducerea costurilor de furnizare a serviciilor IT, rezolvarea mai rapidă și mai precisă a apelurilor, satisfacție a clienților crescută, productivitate și eficacitate sporită, stocare de date redusă, experiență îmbunătățită a utilizatorilor, gestionarea îmbunătățită a activelor, etc.

VIZIONAȚI OFERTA DE CURSURI

Reînnoirea certificării

Schema de certificare ITIL®

Începând cu anul 2023, toate certificările PeopleCert Global Best Practice vor trebui să fie reînnoite după 3 ani de la data atribuirii. Candidații vor avea la dispoziție două căi de reînnoire: 

Schema de certificare ITIL® 4 oferă o abordare modulară pentru a dobândi competențe în cadrul ITIL® și este alcătuită dintr-o serie de calificări bazate pe diferite aspecte ale bunelor practici ITIL®, cu diferite grade de profunzime și detaliu. Pentru fiecare modul este disponibil un examen pentru a demonstra competențele dobândite și a obține certificarea.

  • refacerea aceluiași examen: candidații își pot reînnoi certificarea prin susținerea din nou a examenului inițial înainte de data reînnoirii.
  • prin urmarea de cursuri și certificări suplimentare: candidații își pot reînnoi certificarea participând la un alt curs și susținând un examen în cadrul aceleiași suite de produse înainte de data reînnoirii.
Candidații certificați înainte de ianuarie 2023 au nevoie de reînnoire?

Toți candidații cu certificări relevante de Global Best Practice vor avea opțiunea de a reînnoi, ceea ce înseamnă că:

  • dacă ați fost certificat înainte de 30 iunie 2020: veți avea timp până la 1 iulie 2023 pentru a alege să vă reînnoiți certificarea (certificările), indiferent de data de atribuire inițială.
  • dacă ați fost certificat după iunie 2020: veți avea opțiunea de a vă reînnoi certificarea (certificările) în termen de 3 ani de la data de atribuire inițială.
Se va aplica re-certificarea de 3 ani la produsele ITIL® v3, de exemplu ITIL OSA, ITIL Expert?

Cerințele de reînnoire a certificării nu se vor aplica la certificările ITIL® v3.

Trebuie un candidat să susțină din nou toate examenele ITIL® 4 Managing Professional pentru a-și păstra titlul de Managing Professional?

În cazul în care un candidat deține mai multe certificate din aceeași suită de produse (de exemplu ITIL® 4), toate certificatele vor avea aceeași dată de reînnoire, care este de 3 ani de la cel mai recent examen susținut. 
De exemplu, dacă un candidat a luat ITIL® 4 Foundation la 1 ianuarie 2021 și ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support la 1 ianuarie 2022, ambele certificate ITIL® 4 vor avea o dată de reînnoire la 1 ianuarie 2025.

Oferta Bittnet de cursuri ITIL® 4

ITIL® 4 Foundation

Durată: 3 zile
Examen inclus: DA
Manual
Exam eBook
Simulări examinare
935.00
SOLICITAȚI INFORMAȚII

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support

Durată: 3 zile
Examen inclus: DA
Manual
Exam eBook
Simulări examinare
1,500.00
SOLICITAȚI INFORMAȚII

ITIL ® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve

Durată: 3 zile
Examen inclus: DA
Manual
Exam eBook
Simulări examinare
1,500.00
SOLICITAȚI INFORMAȚII

ITIL® 4 Specialist: High-Velocity IT

Durată: 3 zile
Examen inclus: DA
Manual
Exam eBook
Simulări examinare
1,500.00
SOLICITAȚI INFORMAȚII

Planificați o discuție cu noi!

Dacă doriți un program de training IT personalizat sau dacă nu sunteți sigur ce cursuri vi s-ar potrivi,
contactați un consultant Bittnet Training și împreună vom găsi soluția potrivită.

Cine ar trebui să participe la training-ul nostru de certificare ITIL®?

De acest training ar putea beneficia cei care lucrează într-o disciplină de furnizare de servicii sau service-desk, precum și profesioniștii IT care sunt interesați să adopte sau au adoptat ITIL® în cadrul organizației lor. Diferitele roluri profesionale care pot beneficia de certificările ITIL® includ:

  • Profesioniști IT
  • Manageri de afaceri
  • Business Process Owners
  • Manageri de securitate IT
  • Profesioniști ITSM
  • Designeri de servicii
  • Consultanți IT
  • Manageri de audit IT

De ce suntem furnizorul de formare profesională în IT
potrivit pentru dumneavoastră?

Experiență vastă

Cu o experiență de peste 20 de ani în organizarea și livrarea atât a cursurilor de IT oficiale, cât și a celor personalizate putem acoperi cu succes toate tipurile de nevoi organizaționale.

Instructori acreditați

Toți instructorii noștri sunt acreditați PeopleCert și au ani buni de experiență în satisfacerea nevoilor specifice ale clienților și în furnizarea unei calități de învățare excepționale.

În pas cu tehnologia

Indiferent de tehnologiile sau platformele alese, Bittnet Training vă poate ajuta să dobândiți cunoștințe complete în toate sectoarele IT de ultimă oră.