Cadrul ITIL® nu se limitează la un anumit sector de activitate, la o anumită dimensiune a companiei sau la un anumit tip de organizație (privată, publică etc.). Dacă folosiți tehnologia pentru a gestiona serviciile, atunci ITIL® ar putea fi pentru dumneavoastră. De fapt, ITIL® este utilizat la nivel global în fiecare tip de industrie, companii de renume internațional precum Walt Disney, Muller Dairy și Nordea Bank au implementat și utilizează cu succes ITIL®.
La mijlocul anilor 2000, Disney a început să adopte cele mai bune practici ITIL® pentru a se asigura că oaspeții care se înregistrează în parcurile și stațiunile lor tematice au parte de o experiență perfectă. Având în vedere rezultatele crescute, eficiența mai bună și reducerea costurilor, ITIL® și-a dovedit într-adevăr rolul în furnizarea de servicii de calitate.
Această marcă de iaurt numărul unu și un gigant în industria alimentară din Marea Britanie este cunoscută pentru strategiile sale incredibile de marketing și pentru gama sa de produse inovatoare. Adoptând ITIL® ca abordare de bune practici, au fost stabilite planuri de acțiune constructive și a fost elaborat un cadru pentru îndeplinirea obiectivelor comune și a unor KPI. Acest lucru a dus la o transformare enormă și a funcționat bine pentru companie, creând o schimbare de 180 de grade.
Nordea este o bancă universală cu servicii complete și una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din Europa. La Nordea, echipa de management a nivelului de servicii, a folosit cu succes framework-ul ITIL® 4 și a dezvoltat o soluție digitală pentru gestionarea și raportarea serviciilor, cunoscută sub numele de Insights reporting. Aceasta ajută organizația să înțeleagă și să îmbunătățească valoarea serviciilor IT și să ia decizii mai bune la toate nivelurile, de la cel strategic la cel operațional.
Marea Britanie a adoptat ITIL® ca principal standard pentru gestionarea serviciilor IT în cadrul organizațiilor sale guvernamentale. Această implementare a adus beneficii precum: reducerea costurilor de furnizare a serviciilor IT, rezolvarea mai rapidă și mai precisă a apelurilor, satisfacție a clienților crescută, productivitate și eficacitate sporită, stocare de date redusă, experiență îmbunătățită a utilizatorilor, gestionarea îmbunătățită a activelor, etc.
Începând cu anul 2023, toate certificările PeopleCert Global Best Practice vor trebui să fie reînnoite după 3 ani de la data atribuirii. Candidații vor avea la dispoziție două căi de reînnoire:
Schema de certificare ITIL® 4 oferă o abordare modulară pentru a dobândi competențe în cadrul ITIL® și este alcătuită dintr-o serie de calificări bazate pe diferite aspecte ale bunelor practici ITIL®, cu diferite grade de profunzime și detaliu. Pentru fiecare modul este disponibil un examen pentru a demonstra competențele dobândite și a obține certificarea.
Dacă doriți un program de training IT personalizat sau dacă nu sunteți sigur ce cursuri vi s-ar potrivi,
contactați un consultant Bittnet Training și împreună vom găsi soluția potrivită.
De acest training ar putea beneficia cei care lucrează într-o disciplină de furnizare de servicii sau service-desk, precum și profesioniștii IT care sunt interesați să adopte sau au adoptat ITIL® în cadrul organizației lor. Diferitele roluri profesionale care pot beneficia de certificările ITIL® includ: